niedziela, 10 listopada 2013

"Ktoś cię dzisiaj woła, Ktoś cię dzisiaj szuka."

"Nie dziw się, że masz pod górkę skoro zmierzasz na szczyt."
W dniach 08-19 w Zespole Szkół nr. 1 w Łukowie odbyły się Dni Skupienia KSM-u. Prowadził je ks. Michał Chromiński. Jest to wspaniałe przeżycie dla każdego członka stowarzyszenia. Z naszego oddziały również był przedstawiciel.

Jak zwykle tak i tym razem pojawiły się wątpliwości czy jechać na te rekolekcje. Wolałam zostać w domu, spotkać się ze znajomymi czy się zabawić. Jednak Bóg wiedział co robił, i przez ks. Asystenta zostałam na nie wysłana można powiedzieć że z przymusu. Jednak podejście zmieniło się już w piątek wieczorem, po pierwszej wspólnej modlitwie i krótkiej konferencji. Właśnie wtedy zrozumiałam, że jestem w odpowiednim miejscu. Wieczór spędzony na wspólnej modlitwie i wpatrywaniu się w przepełnione miłością oczy Jezusa, dały mi wiele do myślenia. Zrozumiałam że tylko Jezus może mi pomóc... Kolejny dzień upłyną na konferencjach, śpiewach i oczywiście modlitwie. Poruszaliśmy wiele ważnych tematów m.in. o Duchu Świętym, jak powiedzieć ciekawe świadectwo, wspólnocie, poznaniu Jezusa oraz jak być dobrym liderem. Wszystko zakończyło się świadectwami uczestników, co było najtrudniejszym zadaniem. :) 
Te dni i ludzie na długo zapadną mi w pamięci. I właśnie w takich chwilach zaczynasz rozumieć, że NIGDY nie jesteś sam. BÓG Cię KOCHA!

Paulina :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz