piątek, 18 kwietnia 2014

"BO WSZYSTKO W ŻYCIU TO NIC, WOBEC TAK WIELKIEJ MIŁOŚCI..."


"Ukaż mi Panie Swą Twarz,
  daj mi usłyszeć Twój Głos,
  bo słodki jest Twój Głos
  i Twarz pełna wdzięku.
 Ukaż mi Panie Swą Twarz..."

Takimi słowami rozpoczęliśmy adorację Najświętszego Sakramentu w Wielki Czwartek. Bóg jest tak wielki, tak kochający, że dał nam Siebie w Chlebie i Winie. Pragnęliśmy Mu za to podziękować... Sam Bóg zszedł na ziemię, aby pokazać człowiekowi jak bardzo go kocha. "Nie ma większej miłości niż ta, gdy ktoś życie oddaje za przyjaciół swoich..." A Jezus? On oddał  Swoje życie za nas, jeszcze wtedy gdy byliśmy Jego nieprzyjaciółmi. To wielka i niepojęta Ofiara...
A co my robimy dla Jezusa? Jak odpłacamy się Mu za tą wielką Ofiarę?

"Wracam do Ciebie, pełen win, Jako marnotrwny Syn. Bo tak często:
Nie widzą Ciebie moje oczy,
Nie słyszą Ciebie moje uczy,
A jesteś światłem w mej pomroczy
I jesteś siłą mej duszy.
Dlatego wołam: Panie, zmiłuj się nad nami, Chryste, zmiłuj się nad nami, Panie, zmiłuj się nad nami!"

Po chwili w której przepraszaliśmy naszego Przyjaciela przyszedł czas, aby oddać Mu całe nasze życie, całą naszą codzienność.

"Boję się, ale chcę trwać, chcę być z Tobą, chcę zostać z Tobą w Gestemanii, skoro Ty pocisz się Krwawym potem. Przyjmnij Jezu umęczony, moją samotność, mój lęk, moje wewnętrzne zmaganie, moją walkę o Twoje miejsce w moim sercu..."

Podczas tego świętego czasu nie mogliśmy zapomnieć o bł. Janie Pawle II. Najpierw odmówiliśmy modlitwę za Jego wstawiennictwem a następnie litanię do Jana Pawła II. 
Godzina Święta, nie mogła się odbyć bez zawierzenia Bożemu Miłosierdziu tego wszystkiego co już dokonało i co ma się dokonać w naszych sercach.
Na koniec usłyszeliśmy słowa:

"Nic, nie musisz mówić, nic
odpocznij we Mnie, czuj się bezpiecznie...
Pozwól kochać się,
Miłość pragnie Ciebie..."





1 komentarz: