sobota, 19 kwietnia 2014

"Jeżeli chcesz Mnie naśladować, to weź swój krzyż..."

"Przyjdźcie do mnie wszyscy, którzy utrudzenia i obciążeni jesteście..."    (Mt 11,28)


Jezus zapraszał wszystkich, aby przychodzili do Niego, aby Go słuchali. My również przyjęliśmy Jego zaproszenie. W Wielki Piątek spotkaliśmy się na czuwaniu przy Grobie Pańskim. Był to czas wielkiej zadumy, przemyślenia swojego życia i postępowania, jak i wielkiego uwielbienia Boga za Jego wielką Ofiarę.

                                                                                   "Jezu Baranku zraniony moim grzechem,
Uwielbiam Cię. Najmilszy Synu Ojca, 
Błogosławię Cię. Umiłowany Panie mój,
Kocham Cię...!"

Na początku oddaliśmy Jezusowi wszystko co posiadamy i co planujemy. Wierzymy, iż tylko On może to prawidłowo poprowadzić.

"W ciszy szukam słów, by podziękować za Twą miłość..."

Pragnęliśmy podziękować za tą miłość, którą okazał umierając na Krzyżu. Zrozumieliśmy, iż najlepszym i najskuteczniejszym sposobem poradzenia sobie z problemami jest sam Bóg - najlepszy Przyjaciel. Sam Jezus skierował do nas słowa:

"Powiedz ludziom, że kocham ich,
że się o nich wciąż troszczę,
jeśli zeszli już z moich dróg,
powiedz, że szukam ich..."

Słowa te podniosły nas na duchu. Zrozumieliśmy, że mimo naszych grzechów Jezus zawsze na nas czeka. Wtedy przyszedł czas, aby Go przeprosić... PRZEPRASZAMY CIĘ JEZU!

Oddaliśmy również w ręce Jezusa całe nasze życie i życie ludzi młodych:

"Jezu jestem jeszcze młody. Nie wiem co mnie czaka, nie wiem co dla mnie przygotowałeś. Nie wiem również czy moja droga jest prosta, czy też pełna wyboi, zakrętów. Dziś klęcząc przed Tobą, śmiem Cię prosić, abyś pomógł mi w drodze do nieba. Ukaż mi Panie, moją drogę, którą dla mnie przygotowałeś. Pomóż mi, abym nie stracił sensu życia, abyś był na pierwszym miejscu w moim życiu.
Jezu Chryste proszę Cię jeszcze za ludzi młodych. Za tych którzy zgubili sens swojej ziemskiej wędrówki, pomóż im odnaleźć Ciebie i wrócić na Drogę wiodącą do Zbawienia."

Następnie była chwila, aby w ciszy swojego serca porozmawiać z Jezusem, powiedzieć Mu co nas boli, z czym sobie nie radzimy...

Na koniec odmówiliśmy Nowennę do Miłosierdzia Bożego przed Niedzielą Miłosierdzia, którą Jezus przekazał Św. Siostrze Faustynie w sierpniu 1937 r....

"Każdego dnia przy Tobie trwać    
Poznawać Ciebie.     
 Pragnę bliżej Ciebie być 
Rozkochać się.  
Jeszcze bardziej kochać Cię,
Jeszcze dłużej wielbić Cię,
Rozkochać się..".



***

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć Grobu Pańskiego w kościele pod wezwaniem 
Podwyższenia Krzyża Świętego w Adamowie ==> Grób Pański 2014r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz